Forum www.lineage2mania.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Paladin

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.lineage2mania.fora.pl Strona Główna -> Ludzie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Nortix
Administrator



Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Male

PostWysłany: Nie 4:53, 19 Lip 2009 Temat postu: Paladin

Paladyn

Human Fighter-> Human Knight-> Paladin

Paladyn jest klasycznym tankiem, którego zadaniem jest ściąganie na siebie mobów i umożliwianie w ten sposób reszcie drużyny skuteczną eksterminację bestii. Specjalizuje się w uzbrojeniu: miecz/blunty (sword/blunt), ciężka zbroja (heavy armor) i tarcza (shield). Ponadto jest postacią predysponowaną do zwalczania nieumarłych (undead monsters).

Human Fighter

Skille do rozwinięcia: pasywne+ Power Strike i Relax.
Expienie: Talking Island, Elven Ruins.

Human Knight

Skille do rozwinięcia: pasywne + Shield Stun + Ultimate Defence + Majesty + Hate + Divine Heal + Deflect Arrow.
Drain Energy nie może być rozwijany przez Paladyna, więc można sobie ten skill darować.
Expienie: Abandoned Camp, Ruins Of Despair, Ruins of Agony, Execution Ground, Death Pass, ewentualnie Cruma Tower.

Paladin

Siłą Paladyna jest Shield Stun (Ogłuszenie Tarczą), dzięki któremu można bezkarnie obijać oszołomionego przeciwnika. U Paladyna skill ten jest bardzo skuteczny, więc przede wszystkim rozwijaj Shield Stun i korzystaj z niego do woli.

Inną zaletą jest duża odporność na ciosy:
- pierwszą linią obrony jest ciężka zbroja (Heavy Armor Mastery)
- drugą tarcza blokująca damage (obrażenia) + Shield Mastery
- trzecią skille: pasywny Final Fortress (Ostatnia Forteca) i aktywny Majesty (Dostojność)
- pozostaje jeszcze skill Ultimate Defence (Obrona Ostateczna)- przeciwnicy zadają niezauważalne wręcz obrażenia, ale postać jest unieruchomiona i skill długo się odnawia, więc używaj go rozważnie.

Paladyn ma bardzo przydatne selfbuffy :
- Majesty- podnosi Physical Defence kosztem Evasion
- Iron Will- zwiększa Magic Defence, w połączeniu z pasywnym Magic Resistance (Magioodporność) i dobrą biżuterią czyni z Paladyna postać dość znacznie uodpornioną na czary przeciwników.
Deflect Arrow przydaje się tylko przeciw łucznikom, więc nie jest nieodzownym skillem.

Taktyka:

Wymienione powyżej zalety czynią z Paladyna wybitną postać z grupy tanków:
1.Wyposażony w selfbuffy i buffy, skillem Hate Aura Paladyn ściąga na siebie moby. Wysoki P.D. i tarcza pozwolą wydatnie zredukować skutki ataków.
2.Shield Stun osłabi możliwości bojowe przeciwników.
3.W tym czasie reszta party masakruje moby, tudzież leczy Paladyna.
4.W sytuacji krytycznej życie ratuje Ultimate Defence.
5.Skill Hate służy do sprowokowania pojedynczego moba do ataku, co może się zawsze przydać.
6.Po wyleczeniu Paladyna można zacząć zabawę od nowa.

Paladyn jest też zabójcą nieumarłych dzięki skillom:
- Holy Armor (Święta Zbroja, pasywny, zwiększa obronę przeciw undead)
- Holy Strike (Święty Grom, aktywny, czar zadający obrażenia truposzom)
- Sanctuary (aktywny, obniża siłę ataku nieumarłych)
Dzięki nim Paladyn może całkiem skutecznie expić solo w lokacjach pełnych nieumarłych, np. Dragon Valley.

W ostateczności Paladyn może poświęcić swoje MP na leczenie:
- siebie (Divine Heal)
- innej postaci (Holy Blessing)
Skill Sacrifice (Poświęcenie) jest z reguły niewykorzystywany.

PvP

Na arenie Paladyn sprawuje się bardzo dobrze. Selfbuffy+ Shield Stun+ Ultimata Defence robią swoje. Jeśli M.Def. nie jest zaniedbywane, to i mistykom może dać radę.
Podczas wojen klanowych i siege jest już o wiele gorzej. Paladyn jest względnie powolny i zawsze można próbować mu uciec, trzymać na dystans, ostrzeliwać.

Ogólnie Paladyna powinni wybrać gracze, którzy wysoko cenią sobie szlachetność i poświęcenie, nie obawiają się ryzykować i narażać. Poświęcanie swoich HPeków, narażanie się na ciosy i osłanianie słabszych to droga Paladyna. A nagrodą jest zsyłanie nieumarłych na potępienie i doprowadzanie wrogów do załamania nerwowego swoją odpornością na ciosy i magię, tudzież shield stunami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.lineage2mania.fora.pl Strona Główna -> Ludzie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin