Autor Wiadomość
Nortix
PostWysłany: Nie 4:54, 19 Lip 2009    Temat postu: Sorcerer

Sorcerer


Rozwój postaci:
Zaczynamy jak wiadomo z niczym.Levelując wykupujemy tylko czar najczęściej używane przydatne przy szybkim expieniu.
do 20 lvlu - Wind Strike + IceBolt
20-40 lvl blaze + aura flare
40+ lvl Prominence + Aura flare
Reszta czarów to dodatki na PvP.Jeśli oczywiście mamy nadmiar SP lub nie jesteśmy liderem klanu wykupujemy wszystko.

Sorcerer to mag wypośredniony między jasnym i ciemnym elfem innymi słowy jest dość szybki i ma "pierdnięcie".Sprzęt polecam dobierać raczej pod względem prędkości czarowania niż siły ataku magicznego jednak bez przesady. W pewnym momencie dochodzimy do punktu kiedy czarujamy tak szybko ,że skile nie nadążają sie ładować ja sugerowałem się tym punktem by zastopować "przyśpieszanie.

Ubranka :
do 40 Devotion Set
40-61 Karmian Set
61-80 Dark Crystal Set
Broń nie zawsze można mieć taką jak chcemy więc wiadomo wybieramy najlepszą na jaką nas stać ,dobrze by było żeby miała SA Accumen lub Empower.

Symbole:
Mója strategia dobory symboli sprowadza się do uzyskania równowagi.Jak pamiętamy można dodać soie tylko +5 którejś ze statystyk podstawowych ,więc trzeba uważać.
+4 WIT -4 MEN
+4 INT -4 MEN
+4 CON -4 STR
Dodam jeszcze ,że opisany przeze mnie set DarkCrystal również udejmuje -2 MEN ,więc niestety sumująć wszystko wychodzi -10 MEN.Jak to się przekłada na praktykę? Przy biżuteri A grade strata wynosi około 150 m def i +/- 200 punktów many co nie jest dużą wartością jeśli weźmiemy pod uwagę ile m def i many mamy oraz co najważniejsze ile dzięki temu zyskujemy!!
Ostatni slot (z trzech jak wiadomo) przeznaczyłem na podniesienie CON gdyż odpowiada za ilość życia ,limit wagi i defa.Lepiej dodać +4 CON niż +1 WIT czy INT (ograniczenie do 5)

Subklasy:
Jest kilka szkół.Dobieramy klasy w zależności :
-gramy sami czy w licznym klanie
-mamy zawsze buffera blisko
-chcemy być lepsi w ataku czy trudniejsi do zabicia

Sorc+Prophet+Sillien Elder = Mamy wszystkie buffy których nam trzeba (Accumen , Empoer ,Berserker).Mamy możliwość chodzenia na samotne wyprawy oraz przydajemy się kolegom którzy potrzebują buffów.

Sorc+BladeDancer+Prophet = podobnie jak wyżej ,nieco inny zestaw buffów jednak mamy więcej HP i Defa

Sorc+Dark Avanger+Necro Mancer = ciekawa hybryda posiadająca dużo skili debufujących oraz HP i defa (no i Ultimate Defence)

Expienie:
Walka na dystans, wybieramy moby na 3-4 strzały (zależy od serwera) nie opłaca się używać Sleepa i uciekać.Walimy dwa razy czarem dalekiego zasięgu i kończymy Aurą.
Jeśli bardzo się nudzimy można pobawić się takimi skilami jak BlazingCircle oraz Rain of Fire i bić małe grupki.Pamiętamy jednak ,że jesteśmy podatni na ataki i przerywanie czarów.
Na wyższych lvlach można zacząć używać Surrender to Fire jednak pochłania on tyle samo many co zwykły atak. Proponuje kalkulacje czy opłaci się go używać.

PvP:

vs Mag - na początek (na wyższych lvlach) ładujemy seeda i walimy Inferno/Aura Symphony jak nie mamy to zaczynamy Prominence.Potem szybki Sleep i (obowiązkowo) Cancel.Jeśli wszystko idzie po naszej mysli kończymy Aurą.
vs Wojownik : - podstawą jest trzymanie dystansu jesli trzeba biegamy do końca walki byle by nie podszedł.Zaczynamy tak samo jak z magiem można tylko oszczędzić sleepa ,jeśli Cancel zadziała wygraliśmy.
vs Łucznik :- zaczynamy Sleep i Cancelem (jak nie wejdzie dobiegamy do przeciwnika) i ciągle Aura na przemian z Prominence jeśli ucieka.

Reasumując podstawą walki Sorcerora jest Cancel.Jak wiadomo siłą wszystkich klas są buffy usunięci ich powoduje ,że postać staję się kukiełką.

Siege:
Tutaj dowolność ,wiadomo że zdarzają się różne sytuacje.Lepiej jednak trzymać się zdala od przeciwników.Walimy Inferno/Prominence oraz Aura Syphony i staramy utrzymać się przy życiu. Aura Flare używamy tylko gdy ktoś niemądrze podbiegnie do nas.

Brakuje tu jeszcze opisu postaci po 3 klasie - Arche Maga.Opisze to wkrótce.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group