Autor Wiadomość
Nortix
PostWysłany: Czw 0:29, 30 Lip 2009    Temat postu: Enchantowanie Broni i Skilli

Enchantowanie

Niektóre bronie i zbroje moga zostac wzmocnione poprzez uzycie Scroll:Enchant Weapon i Scroll:Enchant Armor. Sa rózne scrolle do kazdego "gradu" broni i zbroji. Przedmioty No Grade nie moga byc enchantowane.

Prawie wszystkie bronie i zbroje moga byc enchantowane bezpiecznie do +3 a powyzej moga sie popsuc. Jedno czesciowe zbroje moga zostac enchantowane bezpiecznie do +4.

Na broniach które sa enchantowane +4 i powyzej pojawia sie poswiata. i wraz z wieksza iloscia enchantowania broni staje sie coraz bardziej niebieska a na wyzszych poziomach czerwona.

Kiedy enchantowanie nie powiedzie sie przedmiot zniszczy sie i zmieni w krysztaly. Liczba krysztalow zalezy zalezy od przedmiotu.

Blessed Scroll of Enchant Weapon/Armor sa podobne do normalnych Scrolli ale przedmiot nie niszczy sie gdy enchantowanie zawiedzie. Jednakze kiedy zawiedzie przedmiot traci swój + i zostaje +0.

Armor Set Enchantment

Dodatkowe efekty beda widoczne po enchantowaniu do +6 i powyzej . Te efekty zaleza od rodzaju badz grade`u zbroji.

Enchantowanie Skilli

By enchantowac skille trzeba zrobic 3 klase. Porozmawiac z NPC u ktorego bierze sie questa na zmiane 3 klasy by uzyskac wiecej informacji o enchantowaniu skilli.

Koszt enchantowania skilli to doswiadczenie i SP ( skill point). "Secret book of Giants " jest wymagana do enchantowania skilli i jesli powiedzie sie pomyslnie to tylko doswiadczenie i SP zostana wykozystane do enchantowania skilla.

Secret Book Of Giants (SBoG)

Możemy ja zdobyc na kilka sposobow na uzyskanie Secret Book Of Giants:


Po ukoniczeniu quest na 3rd otrzymujemy jeden Secret Book Of Giants. Można je kupic u Grand Olympiad Managera jeśli zdobyliśmy status Hero. Albo posiadamy co najmniej 50 pkt lub wiecej z Olimpiady (Olympiad points) jeśli nie posiadamy mininalnej ilość 50pt nie będziemy mogli nic kupowac u Grand Olimiad Manager'a. Posiadajac zamek, dziennie dostajemy do kilku SBoG, ktore możemy kupić od NPC'a w zamku

Miejsce enchantowania skilli dla poszczególnych ras oraz klas:

Rune - Orki wszystkie klasy
Aden Gildia Ludzi - Ludzkie i Elfie tanki
Hunters Vilage - Ludzcy i Elfi Daggerowcy i lucznicy
Ivory Tower - Wszystkie rasy magow
Hardins Private Academy - D.Elfy wszystkie klasy wojownikow

(w tych miejscach enchantujemy nasze skille w zaleznosci od tego kim gramy)

Enchantowanie:
a)zasada
skill na lvl 0( wyjsciowy) ---> skill +1 (zuzywa sie 1SBoG)
skill +1 --->+2 (SBoG nie jest juz potrzebna)
skill +2 --->+3 itd. (SBoG nie jest juz potrzebna)
skill np. na +6 -- (nieudny enchant )--> +7 --->skill spada na +0
(aby znowu go enchantowac z +0 na +1 potrzebujemy 1SBoG)
b)enchantowanie skilli zjada EXP i SP
c)enchantowac skille mozna postaciami posiadajacymi 3 profesje = lvl 76+
d)skille mozemy enchantowac na kilka roznych sposobow:

Power - zwieksza power skilla (zadawanie dmg)
Cost - zmniejsza pobor many (mniej mp, za skill)
Chance - wieksza szansa na wejscie skilla (stun, silence, itp)
Time - dlugosc trwania skilla (buffa, selfbuffa)
Recovery - szybkosc odnawiania sie skilla (stun, battle roar)

Szansa udanego enchantowania skilla

Szansa na enchant na udany enchant zależna jest od levelu postaci im wyższy level postaci tym większą szansa na udany enchant chodzi to też ma swoje ograniczenia. Powyzej 10 levelu sznasa spada drastycznie na 78 levelu postaci enchant z +9 na +10 to 40% szansy na udany enchant. Poniżej przedstawiona jest tabela z szansa na udany enchant na konkretnym levelu postaci.

76(najmniejsza) > 77 (rosnie) > 78+ (najwieksza szansa)
--------lvl 76--lvl 77--lvl 78
0 - > 1 82% --92%-- 97%
1 - > 2 80% --90%-- 95%
2 - > 3 78% --88%-- 93%
3 - > 4 40% --82%-- 92%
4 - > 5 30% --80%-- 90%
5 - > 6 20% --78%-- 88%
6 - > 7 14% --40%-- 82%
7 - > 8 10% --30%-- 80%
8 - > 9 6% ---20%-- 78%

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group