FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.lineage2mania.fora.pl Strona Główna
->
Ludzie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Lineage 2 - Ogólne informacje, prywatne servery i linki do plików.
----------------
Ogólne informacje o Forum
Ogólne informacje o Lineage 2
Lista prywatnych serwerów
Download
Lineage 2 - Rasy i profesje.
----------------
Ludzie
Elfy
Dark Elfy
Krasnoludy
Orki
Kamael
Lineage 2 - Problemy, Pytania, Poradniki, Questy i Pomysły.
----------------
Problemy
Prośby
Poradniki
Questy
Pomysły
Dla graczy
----------------
Screen shoty
Tawerna
mmorpg24.net
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Nortix
Wysłany: Nie 4:53, 19 Lip 2009
Temat postu: Paladin
Paladyn
Human Fighter-> Human Knight-> Paladin
Paladyn jest klasycznym tankiem, którego zadaniem jest ściąganie na siebie mobów i umożliwianie w ten sposób reszcie drużyny skuteczną eksterminację bestii. Specjalizuje się w uzbrojeniu: miecz/blunty (sword/blunt), ciężka zbroja (heavy armor) i tarcza (shield). Ponadto jest postacią predysponowaną do zwalczania nieumarłych (undead monsters).
Human Fighter
Skille do rozwinięcia: pasywne+ Power Strike i Relax.
Expienie: Talking Island, Elven Ruins.
Human Knight
Skille do rozwinięcia: pasywne + Shield Stun + Ultimate Defence + Majesty + Hate + Divine Heal + Deflect Arrow.
Drain Energy nie może być rozwijany przez Paladyna, więc można sobie ten skill darować.
Expienie: Abandoned Camp, Ruins Of Despair, Ruins of Agony, Execution Ground, Death Pass, ewentualnie Cruma Tower.
Paladin
Siłą Paladyna jest Shield Stun (Ogłuszenie Tarczą), dzięki któremu można bezkarnie obijać oszołomionego przeciwnika. U Paladyna skill ten jest bardzo skuteczny, więc przede wszystkim rozwijaj Shield Stun i korzystaj z niego do woli.
Inną zaletą jest duża odporność na ciosy:
- pierwszą linią obrony jest ciężka zbroja (Heavy Armor Mastery)
- drugą tarcza blokująca damage (obrażenia) + Shield Mastery
- trzecią skille: pasywny Final Fortress (Ostatnia Forteca) i aktywny Majesty (Dostojność)
- pozostaje jeszcze skill Ultimate Defence (Obrona Ostateczna)- przeciwnicy zadają niezauważalne wręcz obrażenia, ale postać jest unieruchomiona i skill długo się odnawia, więc używaj go rozważnie.
Paladyn ma bardzo przydatne selfbuffy :
- Majesty- podnosi Physical Defence kosztem Evasion
- Iron Will- zwiększa Magic Defence, w połączeniu z pasywnym Magic Resistance (Magioodporność) i dobrą biżuterią czyni z Paladyna postać dość znacznie uodpornioną na czary przeciwników.
Deflect Arrow przydaje się tylko przeciw łucznikom, więc nie jest nieodzownym skillem.
Taktyka:
Wymienione powyżej zalety czynią z Paladyna wybitną postać z grupy tanków:
1.Wyposażony w selfbuffy i buffy, skillem Hate Aura Paladyn ściąga na siebie moby. Wysoki P.D. i tarcza pozwolą wydatnie zredukować skutki ataków.
2.Shield Stun osłabi możliwości bojowe przeciwników.
3.W tym czasie reszta party masakruje moby, tudzież leczy Paladyna.
4.W sytuacji krytycznej życie ratuje Ultimate Defence.
5.Skill Hate służy do sprowokowania pojedynczego moba do ataku, co może się zawsze przydać.
6.Po wyleczeniu Paladyna można zacząć zabawę od nowa.
Paladyn jest też zabójcą nieumarłych dzięki skillom:
- Holy Armor (Święta Zbroja, pasywny, zwiększa obronę przeciw undead)
- Holy Strike (Święty Grom, aktywny, czar zadający obrażenia truposzom)
- Sanctuary (aktywny, obniża siłę ataku nieumarłych)
Dzięki nim Paladyn może całkiem skutecznie expić solo w lokacjach pełnych nieumarłych, np. Dragon Valley.
W ostateczności Paladyn może poświęcić swoje MP na leczenie:
- siebie (Divine Heal)
- innej postaci (Holy Blessing)
Skill Sacrifice (Poświęcenie) jest z reguły niewykorzystywany.
PvP
Na arenie Paladyn sprawuje się bardzo dobrze. Selfbuffy+ Shield Stun+ Ultimata Defence robią swoje. Jeśli M.Def. nie jest zaniedbywane, to i mistykom może dać radę.
Podczas wojen klanowych i siege jest już o wiele gorzej. Paladyn jest względnie powolny i zawsze można próbować mu uciec, trzymać na dystans, ostrzeliwać.
Ogólnie Paladyna powinni wybrać gracze, którzy wysoko cenią sobie szlachetność i poświęcenie, nie obawiają się ryzykować i narażać. Poświęcanie swoich HPeków, narażanie się na ciosy i osłanianie słabszych to droga Paladyna. A nagrodą jest zsyłanie nieumarłych na potępienie i doprowadzanie wrogów do załamania nerwowego swoją odpornością na ciosy i magię, tudzież shield stunami.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by
JR9
for
stylerbb.net
Regulamin